Julia Eijlander

221
Video’s:

Over mij

Ik ben Julia, een 22-jarige afgestudeerde politicologe die volop geniet van haar (vrijgezellige) leven. Net als bijna ieder ander houd ik van feestjes, sporten (met volleybal op nummer 1!) en vooral van leuke dingen doen met mijn te gekke vriendinnen. Daarnaast ben ik verliefd op de wereld ontdekken.

Over mijn reis

Na mijn avontuur in het geweldige China en mijn reis door Rusland, Mongolië, Vietnam en Indonesië, heb ik de smaak te pakken. Deze keer neem ik jullie mee naar Zuid-Amerika, om ongeveer 5 maanden écht te backpacken. Mijn reis gaat beginnen in Brazilië. Daarna staan Bolivia, Peru, Ecuador en Colombia op de planning. Maar dit is slechts een schatting, want niets is zo onzeker als het vogelvrije leven van een backpacker! ;)

Bezochte landen

Ik heb 24 landen (10%) bezocht:

Argentinië, Bolivia, Brazilië, Canada, Chili, China, Colombia, Duitsland, Ecuador, Frankrijk, Griekenland, Hongkong, Indonesië, Italië, Mongolië, Nederland, Peru, Portugal, Rusland, Spanje, Thailand, Turkije, Verenigde Staten, Vietnam.